fredag den 9. november 2012

Bliver glad i maven og Konsulindelapper

Jubii!

Tænk, jeg har 2 faste læsere! Dét er da for sjovt;-) Og en kommentar fra en jeg slet ikke kender!! Jamen, jamen altså - det gør mig SÅ glad! Tusind tak!!

Jeg har haft fri idag, så udover at indhente lidt søvn, har jeg sat mine piger igang med deres strikkeprojekter - den ene vil lave et halstørklæde og den anden et firkantet stykke, der skal sys sammen til håndledsvarmere. Selv har jeg fået lavet en enkelt vante, der nok ender med at blive trevlet op igen.....den levede ikke op til mine forventninger. Svært at være sin egen værste kritiker!

Weekenden skal gå med at hækle lapper til "Konsulindens kludetæppe - et skønt projekt i Hæklepinden på Facebook, du kan se hvad vi laver her.
Vi er delt i grupper og hækler 2 lapper til hinanden, akkurat som Konsulinde Holm i Matador. Det er sjovt og hyggeligt, og altid spændende at se, hvad de andre har fundet på. Vi er igang med 3. runde, der skal nok mange runder til endnu, før vi hver har til et tæppe!



 
Billede af lapper sendt afsted i sidste runde.

God weekend til alle derude!

Kh Trylletanten Helle

2 kommentarer:

  1. Du får lige en kommentar fra mig af også, så du ved jeg også følger med ;)

    SvarSlet
  2. Tillykke med de 2 faste læsere, jeg har også meldt mig så nu har du 3!
    Jeg har også tilføjet dig til min blogliste så jeg kan følge med i de fine ting du laver :)

    Hvis du har lyst til at vide lidt om hvad jeg laver, så er du velkommen forbi min blog.
    http://dethyggeligt.blogspot.dk/

    God weekend!
    -Linette

    SvarSlet