tirsdag den 6. november 2012

Dobbelt glæde

Perlehøns! Der er da ikke noget sjovere, end at kigge på disse sjove dyr! Jeg har for lang tid siden malet et stort billede med Perlehøns, og da jeg fandt en hækleopskrift på nettet på nogle fuldstændige fantastiske og nuttede nogle af slagsen, ja, så måtte jeg da igang med hæklenålen.

Opskriften har jeg fra bloggeren Muselberg og I kan selv kaste jer ud i projektet ved at se opskriften
her på hendes blog

Her er mine Perlehøns, som står på mit bord på arbejdet

Held og lykke med projekt Perlehøne, jeg lover dig, du bliver SÅ glad af at lave dem OG kigge på dem bagefter

2 kommentarer:

  1. Jeg er helt tosset med din den lille buttede :) har du en opskrift på den?:)

    SvarSlet
  2. Hej Astrid
    Mener at der i opskriften står en forklaring på den lille buttede. Tror det var noget med at stoppe efter x-antal omgange....
    Beklager det sene svar!!

    SvarSlet