tirsdag den 6. november 2012

Miniaturejulesokker


Mit venskab med hæklenålen er forholdsvis nyt. Jeg har ikke længere min elskede farmor at læne mig opad - hun lærte mig at strikke da jeg var 7 år - så hvad gør man så, når man gerne vil lære at hækle?

I vores moderne tidsalder er svaret YOUTUBE! Jeg søgte på hækle og frem kom mange, mange klip med hvordan man lærer at hækle.

Da julen jo nærmer sig, det bl.a. blevet til de her julesokker - opskriften har jeg fra den fantastiske Facebook-gruppe "Hæklepinden". En fantastisk gruppe med en masse flotte ting! Men pas på, den er vanedannende og man indser hurtigt, at døgnet har alt for få timer!! Jeg har fået lov af Laila Thomsen, der har lavet opskriften, at jeg gerne må dele den med jer. I finder den under min DIY

Og et billede, det skal I da have


 

De er hæklet i bomuldsgarn på pind 3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar