tirsdag den 4. december 2012

Konsulindelapper og influenza

At vågne op med feber, ondt i hovedet og snot,er ikke den bedste start på dagen....Endnu engang måtte jeg ringe til mit praktisted og melde mig syg. Øv, denne sommer og efteråret har virkelig været tunge at komme igennem pga sygdom. Jeg har været indlagt 7 gange siden juni måned. Først pga betændelse i galdeblæren, derefter pga komplikationer efter at jeg fik fjernet galdeblæren. Lige nu venter jeg på at komme videre i behandlingssystement, så lægerne kan finde ud af, hvorfor jeg bliver ved med at have ondt i min mave.

Men, efter at have tilbragt formiddagen under dynen med varmt i koppen, Pamoler og lidt søvn, sidder jeg i min skønne sofa, med tæpper og endnu mere varmt i koppen, og får hæklet en smule. Vi er igang med 3. omgang Konsulindelapper, denne gang er jeg i en stor gruppe, dvs jeg skal hækle lapper til 14-15 stykker. Det er rigtig hyggeligt:-)

Pas på jer selv derude i vinteren, kør forsigtigt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar