mandag den 21. januar 2013

Jeg er her stadig!

Ja, det er ved at være længe siden, at jeg har skrevet til jer. Der sker så meget i denne tid, og på sygdomsfronten, går det desværre ikke ret godt. Jeg fik fjernet min Galdeblære den 20. august, efter at have fået betændelse i den i junimåned. Efter den er blevet fjernet, har jeg været syg konstant, med diarré, kvalme, hovedpine og ømme led. Jeg har fået tappet jeg ved ikke hvor meget blod til blodprøver, den ene mere skæv end den anden,gastroskopi, koloskopi, antibiotikakure, indlæggelser i en uendelighed.... Forleden kom jeg så, endelig, til at tale med en mave-tarmlæge, som tog prøver fra min tyktarm og blodprøver, og han er inde på at jeg måske har udviklet enten cøliaki (glutenallergi) eller mælkeallergi... Begge dele noget der kan blusse op, når en persons Galdeblære bliver fjernet. Nu skal jeg så vente - igen, igen - de næste 10 dage på svar på biopsier og blodprøver, og så derefter får jeg svar. I mellemtiden får jeg medicin mod min kvalme og ellers Panodiler.

Nok om sygdom!

På håndarbejdsfronten er der sket MEGET siden december. For at nævne noget af det:
- 2 strikkede veste til kusine Agnes i Hjørring -  opskriften finder du på Lindevej!
- hæklede mobiletuier x mange
- hæklede clutch til fødselsdags og julegaver
- syede nøglesnore
- hæklet retrotehætte
- hæklet badeand -DIY og inspiration her

Så tror jeg ikke der var mere...

Lige pt har jeg gang i en fælles vest til mine piger og en hæklet lille cardigan til kusine Agnes.


2 kommentarer:

  1. Hold da op en omgang du har været igennem, og stadig er. Håber de får styr på dig.
    Til gengæld har det da ikke fået dig til at ligge på den lade side i forhold til håndarbejde, må vi se billeder eller er det hele foræret væk i julegave??

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Majbrit!
      Ja det er en værre omgang det her....Men, jeg skal nok komme igennem det!
      Jeg kan simpelthen ikke finde ud af at sætte billeder ind, efter at bloggen er blevet ændret. Der står at jeg kun kan uploade via forskellige steder, men ikke direkte fra min pc... Er det noget du ved noget om? Jeg vil jo rigtig gerne vise hvad jeg har lavet!
      Ha en dejlig mandag:-)
      Kh Helle

      Slet